انجمن و تالار گفتگو مهندسی صنایع ایران-باشگاه مهندسان صنایع ایران

جامعه مهندسی صنایع ایران

اینجا متخصصین صنایعشو و همه افراد به سوالات و پرسش های شما پاسخ می‌دهند و به شما کمک می‌کنند...

از زمان شروع به کار صنایعشو تا کنون، توانسته‌ایم جمعی از افراد حرفه‌ای و متخصص در حوزه مهندسی صنایع را گرد هم آوریم و امروز با راه‌اندازی باشگاه مهندسان صنایع ایران، این متخصصان به کمک سایر مهندسان صنایع ایران، تلاش می‌کنند تا بتوانند به سوالات و پرسش های شما پاسخ دهند و با اشتراک تجارب خود در تالار و انجمن مهندسی صنایع ایران، کمک شایانی را کرده باشند. استفاده از تمام خدمات این بخش، کاملا رایگان است.

نحوه ارسال سوال در انجمن مهندسی صنایع ایران

لطفا قبل از ارسال سوال، این قوانین را مطالعه بفرمایید:

  • حتما قبل از ایجاد یک موضوع در انجمن و تالار گفتگو مهندسی صنایع ایران جستجو کنید و از ایجاد مطالب تکراری خودداری نمایید؛ پاسخ اکثر سوالات و پرسش های شما از قبل روی سایت موجود است. لطفا ابتدا از باکس جستجو پایین، در سایت جستجو کنید.
  • در هنگام ثبت نام از کلمات مناسب جهت نام کاربری استفاده نمایید. نام های کاربری حاوی کلمات نامناسب، نام های کاربری که جنبه تبلیغاتی داشته و یا نام های کاربری که نام یک سایت می باشند، سریعا حذف خواهند شد.
  • فارسی بنویسید و از فینگلیش نوشتن خودداری کنید. در غیر اینصورت با فرد خاطی برخورد خواهد شد.
  • جهت ساخت موضوع جدیدی درون هر یک از فروم مهندسی صنایع و تالارها عنوان موضوع و محتوای مرتبط با آن موضوع را کامل وارد نمایید.
  • از ارسال عناوینی مثل: لطفا راهنمایی کنید، نمی‌دانم چکار کنم، نظر شما در این مورد چیست یا یک سوال مهم، کمک کنید، درخواست فوری، نیاز شدید، تورو خدا کمکم کنید، خیلی مهم و جملاتی شبیه به این خودداری نمایید.
  • قبل از ارسال سوال، املا و نگارش متن را بررسی بفرمایید.
  • تا حد امکان سوال خود را دقیق و کامل تایپ کنید.
  • از قصد خود برای ارسال سوال مطمئن شوید. چرا که تنها به مدت 10 دقیقه پس از ارسال سوال و محتوا فرصت ویرایش آن سوال را دارید و پس از این مدت امکان تغییر و ویرایش را نخواهید داشت و سوال شما ثبت و منتشر خواهد شد.
  • از ارسال تبلیغات یا لینک وب‌سایت خود به قصد تبلیغات و بک‌لینک گیری اجتناب نمایید.
  • دقت کنید زمانی که شما درون سوالات و یا پاسخ هایتان از لینک به بقیه وب‌سایت ها استفاده کنید با زدن دکمه فرستادن سوال و یا پاسخ شما ارسال خواهد شد اما باید منتظر بمانید تا ناظرین سایت تایید نمایند و منتشر شود.
  • هرگونه بحث سیاسی – مذهبی در این انجمن ممنوع می باشد. هرگونه توهین و مجادله و مباحثه در مباحث دینی و سیاسی ممنوع بوده و تاپیک های اینچنینی حذف و کاربران خاطی محروم می شوند. در صورت تکرار فرد خاطی برای همیشه از انجمن اخراج می شود.

برای ورود به تالار های گفت و گو و فروم مهندسی صنایع ایران ابتدا درون سایت کالج صنایعشو از طریق زیر ثبت نام و حساب کاربری خود را ایجاد و سپس لاگین کنید تا در پرسش، پاسخ ها بتوانید شرکت کنید.

[bbp-forum-index]

از آنجا که هدف ما ایجاد یک فضای مجازی مفید برای همفکری و رسیدن به پاسخ سوالات است، در صورتی که سوال و پاسخ شما یکی از شرایط فوق را نداشته باشد، تایید نخواهد شد و از روی سایت حذف خواهد شد.